POVEZ II

Získejte dotaci na vzdělávání zaměstnanců ve výši 85% a k tomu proplacené superhrubé mzdy

Školení

Jsme zkušeným školícím střediskem, kterým prošlo přes 4 000 účastníků kurzů

SEZNAM KURZŮ

Sestavíme Vám specifické odborné kurzy "na míru" dle kritérií POVEZ II

AKREDITOVANÉ KURZY

Jsme akreditovaným střediskem MŠMT, DVPP, MVCR, MPSV a MPO

OTEVŘENÉ SEMINÁŘE

Vyberte si intenzivní jednodenní kurz pro Vás nebo Vaši firmu

OTEVŘENÉ SEMINÁŘE

JEDNODENNÍ KURZY PRO FIRMY I VEŘEJNOST


Nemáte dostatek času na dlouhé vzdělávací kurzy, ale chcete se dále rozvíjet a rozšiřovat si obzory?

Ve spolupráci s našimi lektory jsme pro Vás připravili oblíbené jednodenní semináře.

Máte zájem o exkluzivní seminář jen pro Vaši firmu, případně ve Vašich prostorách?

Neváhejte a zarezervujte si termín jen pro sebe!

 


 
ROZVOJ OSOBNOSTI I. 

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Sebeprezentace
  • Základy komunikace
  • Představení sebe a firmy

 


 
ZVLÁDÁNÍ PROBLÉMOVÉHO KLIENTA

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Zásady komunikace s problémovým klientem
  • Zvládání námitek
  • Efektivní řešení problémů

 


 
UMĚNÍ KOMUNIKACE (verbální a neverbální komunikace, osobní rozvoj)
 

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Verbální a neverbální komunikace
  • Jak efektivně komunikovat v různých situacích, jak využít řeč těla, jak zvládnout trému a konfliktní situace?
  • Kreativní myšlení 

Seminář je obohacen o techniky osobního rozvoje, jakými je například koučink či NLP, které vedou k aktivaci vlastního potenciálu, a tím i uvědomění si vlastní zodpovědnosti, což v pracovním prostředí vede ke zlepšení pracovního prostředí v mezilidských vztazích, efektivitě pracovního výkonu, uvědomění si zodpovědnosti a větší kreativitě. 

 


 
AUDITY INFORMAČNÍ A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ (ICT)

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

       Integrovaný systém řízení ICT

  • Úvod: trendy, terminologie, vývoj, problémy a přínosy integrace, dekompozice systému
  • Správa a řízení: stanovení rámce (cílů, principů, rozsahů a politik) a oblastí řízení (zainteresovaných stran, benefitů, rizik a zdrojů)
  • Procesy: postup dekompozice subsystémů zajišťujících efektivitu a bezpečnost, pořadí jejich zavádění
  • Dokumentace: návrh obsahu a formy základních dokumentů

       Specifika auditu zaměřeného na integrovaný systém řízení ICT

  • ​Řízení auditu, auditních procesů, použití nástrojů, vedení dokumentace

 


 
MS EXCEL - VÝPOČTY A DATABÁZE

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Adresování buněk v MS Excel
  • Datové typy buněk a jejich vliv na výsledky při hromadném zpracování dat
  • Filtrování dat jak jednoduchým způsobem, tak i pokročilými technikami
  • Podmíněné formátování dat tak, aby se v datech bylo možné snadno vizuálně orientovat
  • Princip funkcí vestavěných do MS Excel s popisem jejich použitelnosti a způsoby zápisu
  • Kombinování různých funkcí za účelem vytvoření složitějších řešení
  • Zpřehlednění složitě strukturovaných dat pomocí kontingenčních tabulek 
  • Import dat z jiných zdrojů do MS Excel   

 


 
MS EXCEL - VBA A MAKRA

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Ukázka zaznamenání provedených operací pomocí makra a vysvětlení, jak to VBA vlastně dělá
  • Trocha teorie, co to VBA je a jak spolupracuje v MS Excel a ostatními produkty MS Office
  • Způsob zápisu v jazyce VBA, jaké má logiky a pravidla
  • Co to jsou proměnné, k čemu slouží, jak je vytvořit a jak s nimi pracovat
  • K čemu jsou ve VBA pole, jak nám mohou být užitečná, jak je vytvořit a jak je zpracovat k našemu užitku
  • Co dělat, když se bude VBA muset rozhodovat, aneb práce s podmínkami v praktickém životě
  • Když bude třeba opakovat nějaký kus kódu, tak se naučíme, jak používat cykly, a přitom se nezacyklit
  • Jak umožnit uživatelům zadat data pomocí formulářů
  • Praktická demonstrace všech základních prvků v užitečném, byť stručném příkladu   

 


 
TELEFONOVÁNÍ (ÚVOD DO PROBLEMATIKY)

 Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Jak správně telefonovat?
  • Zásady při telefonování
  • Jak zaujmout do telefonu, čeho se vyvarovat
  • Jak správně oslovit telefonátem nového zákazníka, spolupracovníka

 


 
EFEKTIVNÍ VEDENÍ PORAD

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Smysl a cíl porady
  • Příprava programu porady s časovým harmonogramem
  • Organizace porady (výběr místnosti, členů a zařízení)
  • Začlenění porad do náplně pracovního dne a týdne
  • Osobní příprava – čím mohu na poradě přispět
  • Techniky vedení porad v závislosti na cíli porady a počtu účastníků
  • Rozdělení rolí na poradě
  • Typologie účastníků porady a specifikace jejich potřeb
  • Efektivně řízená diskuse
  • Konstruktivní a destruktivní techniky vedení porad

 


 
STRES A JEHO ZVLÁDÁNÍ

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • Co je to stres – jsem pod vlivem stresu (malý test na úvod)
  • Výklad působení stresu na organismus, vysvětlení pojmu eustres, distres
  • Stresory – co to je, proč je užitečné je znát
  • Vliv působení akutního a chronického stresu na organismus
  • Syndrom vyhoření
  • Psychosomatická onemocnění a další negativní důsledky působení stresu
  • Jak předcházet dopadům stresu na organismus
  • Techniky – praktická ukázka a nácvik Schulzova autogenního tréninku
  • Další relaxační techniky, vliv sportu a životosprávy

 


 
KANCELÁŘSKÉ PRÁCE 4 - GRAFIKA 

Počet hodin:           6 (včetně 1 hod přestávka)

Obsah semináře:

  • MS PowerPoint - základní manipulace
  • Práce s textem 
  • Podklady pro schůze a porady 
  • Vytvoření vlastní prezentace

 


 
PODROBNOSTI KE KURZŮM
 
Místo konání:                SVT Consulting s.r.o., Sokolovské náměstí 308/5, Liberec                                                                                                   (kanceláře, 2. patro, vchod u pojišťovny Generali)
 
Co obdržíte:                  Každý účastník obdrží na konci semináře CERTIFIKÁT a odnese si těžkou hlavu plnou                                                   nových informací :-)
 
Samozřejmostí je zajištění občerstvení (káva, čaj) a podkladových materiálů pro každého účastníka.
 
Pokud máte zájem o konání semináře ve Vaší firmě, je možné ho přizpůsobit dle Vašich potřeb.
 

 
CENÍK
(ceny jsou uvedeny bez DPH)
 
 
1 účastník    2 900 Kč
 2 účastníci    4 400 Kč
 3 účastníci    5 800 Kč
4 účastníci a více    7 200 Kč